Garaż, a jednocześnie magazyn – jaki typ bramy zamontować?

Jaka brama do pełnego garażu?

W takim garażu na pewno nie
zamontujemy bramy segmentowej, ponieważ wymaga ona odpowiednio dużo
miejsca do montażu. Idealnym rozwiązaniem jest wybór bramy
rolowanej, np. w systemie GARAROL. Brama rolowana w wyglądzie i w
zasadzie działania przypomina roletę zewnętrzną.

Jak działa brama rolowana?

Brama rolowana składa się z
aluminiowych profili dwuściennych wypełnionych bezfreonową pianką
poliuretanową. Aby bardziej zabezpieczyć swój dom lub biuro przed
efektami atmosferycznymi, można pomyśleć nad montażem bramy
zbudowanej z dwuściennych profili z aluminium tłoczonego EX61 i
EX78. Profile te są dodatkowo wzmocnione, sztywniejsze i odporne na
podmuchy wiatru wiejącego z prędkością powyżej 300 km/h.

Aby zminimalizować ilość miejsca
niezbędnego do montażu bramy, cały mechanizm znajduje się w
skrzynce montowanej na nadprożu. Wymagane jest jedynie 30-40 cm w
głąb garażu, a reszta miejsca może zostać dowolnie
zagospodarowana. Aby brama w ogóle nie zajmowała miejsca w garażu,
można ją zainstalować na zewnątrz – wtedy w ogóle nie będziemy
musieli się martwić o to, że nie domkniemy garażu z racji zbyt
dużej ilości przedmiotów w środku. W przypadku bram GARAROL
STANDARD, obecność skrzynki została w ogóle wyeliminowana.

Bramę rolowaną czyści się tak samo
jak wszystkie rolety zewnętrzne – o tym, jak wyczyścić roletę
zewnętrzną, poczytacie tutaj.

Wszystkie bramy garażowe GARAROL posiadają zabezpieczenia przed opadaniem.

Napęd bramy jest stworzony w ten
sposób, by nie uszkodzić ani samochodu, ani żadnej osoby
znajdującej się pod opuszczaną bramą. Każda brama napędzana
jest elektrycznie, sterować nią można zdalnie, posiada również
zabezpieczenia spełniające normy Unii Europejskiej. W przypadku
braku prądu, nie musimy się martwić, że brama się nie otworzy.
Każdą bramę możemy odblokować od środka ciągłem
umiejscowionym przy szynie prowadzącej.

Pełna oferta bram garażowych dostępna
jest pod tym adresem.